تجزیه-و-تحلیل-تحلیل-متروهای-تهران-و-کرج-تحقیق-رشته-برق-و-الکترونیک
تجزیه و تحلیل تحلیل متروهای تهران و کرج تحقیق رشته برق و الکترونیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 1669
قیمت: 12000 تومان

بخشی از متن:

تجزیه و تحلیل تحلیل متروهای تهران و کرج

فرمت : قابل ویرایش doc
تعداد صفحات : 55
مقدمه:
در مجموعه مترو تهران و کرج از 4 گونه از قطارهای برقی استفاده می شود که شامل قطارهای خط 5 خط 2 شامل قطارهای AC,DC و قطارهای خط 1 نیز که شامل قطارهای AC,DC است می شود قطارهای AC مشترک در خطوط 1و2 از یک نوع می باشد و همچنین قطارهای DC در دو خط نیز با تفاوت اندکی با یکدیگر یکسان است ولی قطارهای خط 5 دارای شکل حرکتی و نوع دیگری می باشد هم از لحاظ ساختمان و هم از نظر نوع کشش آن قطارهای خط 5 بنا به نیاز دارای دو واگن یکی کشنده master در سمت حرکت به سمت جلوی (حرکت Forward) و یکی هل دهنده slave در انتهای قطار می باشد یعنی در حین حرکت فقط دو واگن از قطار فعال   می باشد و  بقیه واگن ها به صورت تریلر Trailer می باشد. قطارهای AC مشترک مورد استفاده در خطوط 1و2 دارای ساختار مشابه یکدیگر بوده و فرق اساسی آنها در استفاده از جریان و ولتاژ AC در مقابل قطارهای dc که ولتاژ و جریان مصرفی آنها  DC  است. تفاوت کوچک میان قطارهایDC   خط 1 نسبت به خط 2 در واگن های Trailer است در واقع قطارهای خط 2 دو واگن از این قطارها به صورت تریلر است در حالیکه در قطارهای DC خط 1 این طور نمی باشد.
تجهیزات نصب شده بر روی پانل جلوی اپراتور :
 
مانومتر هوا
این نمایشگر جهت نمایش فشار هوای لوله اصلی قطار و همچنین فشار سیلندر ترمز در هنگام
ترمز‌گیری برای اپراتور می‌باشد. این مانومتر دارای دور رنج‌بندی سیاه و قرمز رنگ که دارای دو
عقربه به همین رنگها نیز می‌باشد.
.
خطای اصلی سیستم ترمز : Brake unit maijor fault
این خطا خیلی مهم و جامع و در عین حال فراگیر است که با توجه به وضعیت نمایشگر ماتریسی 
دارای دو حالت می‌باشد .
الف : چنانچه این خطا بعد از مدتی محو شود که قطار می تواند ادامه مسیر دهد
ب : چنانچه این خطا به طور دائم روشن بماند که اپراتور باید به صورت دستی ترمز را آزاد کند .
 
اضافه بار و یا اتصال به زمین مدار اصلی : Over load/Groanding of main circuit
این خطا در دو حالت حین حرکت (اعمال تراکشن‏‏)و در زمان اعمال ترمز سرویس رخ می‌دهد. 
روشن شدن نشان‌دهنده‌ خطا بر روی صفحه نمایشگر بدین مفهوم بوده، که جریان مدار اصلی قطار 
زیاد بوده و یا اتصال به زمین صورت گرفته است . 
 
بی‌برقی مدار اصلی Main circuit nopower
معمولاً این خطا با اضافه‌بار (over load)  همراه بوده و زمانیکه فقط این خطا مشاهده شود بدین 
مفهوم است که مدار تراکشن مربوطه قطع است .
.
منابع و مراجع : 
 
کتاب قطارهای DC متروی تهران از واحد آموزش مترو
کتاب قطارهای AC متروی تهران از واحد آموزش مترو
جزوات قطارهای DC و AC از شرکت BOMBARDIER

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

دانلود پاورپوینت زندگینامه ارسطو ppt

دانلود تحقیق رشته برق با موضوع انواع پستهای فشار قوی و تجهیزات آن

دانلود تحقیق رشته برق با موضوع بررسی سیستم های مبدل انرژی الکتریکی

دانلود تحقیق درباره مدار فرمان کولر

کاربردهای لیزر تحقیقی کامل

تجزیه و تحلیل تحلیل متروهای تهران و کرج تحقیق رشته برق و الکترونیک

تحقیق رشته برق و الکترونیک با موضوع ترموکوپل کلیدهای الکتریکی مایکروفر

قطارهای ,  ,خط ,dc ,خطا ,ac ,این خطا ,قطارهای خط ,قطارهای ac ,قطارهای dc ,و کرج ,تحلیل متروهای تهران ,تحلیل تحلیل متروهای

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

jarfa حس تازه بازاریابی، تبلیغات، برند pichakehonar الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم naghshenareng موشن گرافيک را ياد بگيريد تحصیل شادی رایت می - ترجمه تخصصی و ویرایش تخصصی انواع متن و مقاله همسفران نمایندگی استاد معین